Galen

Oh herre, har inte någon fritid för tillfället. Känns som att det är hur mycket som helst att pluggan till tentan nästa fredag. Så mycket nya ord, utryck och annat så jag blir snurrig. Försöker sitta och plugga så mycket jag bara mäktar med, men igår tog det stopp. Var tvungen att gå och lägga mig och sova 2h efter skolan för jag höll på att säcka ihop. Haha inte så farligt som det låter men jag var väldigt trött helt enkelt.

Vi lär oss nått nytt varje minut, på varje föreläsning, varje dag. Går skola från 10-15 om dagarna och sen sitter vi kvar ibland till ca 17 annars går jag hem och sätter mig och pluggar tills det är dags för matlagning. Sen är det till att plugga igen. Men idag hann jag hör och häpna med en sväng till gymmet, såg nyss sveriges mästerkock och nu bloggar jag. Inte illa va?

Detta äR nog den intensivaste kursen vi haft hittills. Men trotts att den håller på att driva mig till vansinne är det mycket, mycket rolig och intressant. Vi får lära oss allt om huvudets anatomi. Ska kunna vad alla ben, alla nerver, alla kärl och alla hål i benet där nerver/kärl kommer ut heter. Mycket att hålla reda på men det är nog så krångligt bara för att det är latinska ord. Kommer kännas UNDERBART när denna kursen är över. Vi bestämde några idag att när det är klart ska vi ut och fira.

Skönt att prommenera till skolan när solen skiner och himelen är blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0