Soluppgång och äggklocka

Denna vackra vy fick jag njuta av imorse när jag åt min frukost.


Idag ska jag fortsätta med pluggandet. Går inte till skolan utan ska försöka sitta här hemma. Brukar lätt bli distraherad när jag pluggar hemma, men jag har lagt upp ett schema så jag hoppas det ska gå bra.

Jag är en sån som kan plugga i ca 30-45 minuter sen måste jag ta en kort paus på 10-15 min. Så sånna här dagar  är äggklockan min bästa vän haha. Sätter den på den tid jag vill plugga och sen när den ringer får jag ta en paus. Ställer även in klockan under pauserna för att jag inte ska råkas ta för långa. Jaja, dags att börja då kanske?!

Kommentarer
Postat av: Tessah

fasen va fint det var ute. :)

2011-01-28 @ 09:47:16
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja det var helt sjukt fint den dagen.

2011-01-29 @ 11:35:17
Postat av: Eivor Bryngelson

Åh, va fint. Vad underbart med utsikten ovan trädtopparna, gumman

2011-01-31 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0