Måndag

Nu är det måndag vilket betyder ännu en jobbvecka att se fram emot. Denna veckan är jag själv här i receptionen och det är lite pirrigt kan jag säga. Är så himla mycket att hålla kolla på och ta hand om här. Dom är modiga som låter mig vara ensam. 

Men det ska nog gå bra, Agneta som jobbar här i vanliga fall har var jättebra på att visa mig vad som ska göras och vad som ska prioriteras. Och om det nu skulle dyka upp nått som jag inte lärt mig ännu är jag säker på att det löser sig på ett eller annat sätt. Jag är ju inte precis rädd för att fråga .

Så denna veckan tror jag kommer bli rolig. Är kul att känna att man får lite ansvar och att dom litar på mig så pass mycket att jag får vara här själv. Får väl se om dom gör rätt i det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0