Home school

Idag börjar jag kl 8 men jag ska stanna hemma och plugga till lunch har jag tänkt. Har haft svårt att hålla mig fokuserad under de teorilektionerna vi haft hittills i detta ämne. Ofta så har läraren nått powerpoint och så släcker dom lampan och då somnar fröken Lovisa mer än lätt. Spec när det inte är så mycket att anteckna utan mest bara sitta och lyssna. Så jag får ta det hemma känner jag.

Sen efter lunch har jag 'bildtagning 3'. Har glömt att skriva om 'bildtagning 2' men jag gör ett kombinerat långt inlägg om dom sen i eftermiddag när jag kommer hem. Får ta fritt med bilder idag så då ska jag passa på att öva på det jag känner mig osäker på. Kul, kul, kul. Den praktiska delen av detta ämne är verkligen inte nått man somnar av. Haha att ett ämne kan vara så delat :P

Plugg i solen på balkongen = GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0