Måndag morgon

Ledig idag så självklart är jag redan uppe och har packat skolväskan för att gå till skolan och plugga. :P Idag ska vi slå oss ihop med ett annat gäng som brukar plugga tillsammans för att se vad vi kan lära oss av varandra. Inför förra psykologi tentat gjorde dom så (jag var i göteborg då) och dom tyckte det var bra. Andra gänget hade tänkt på saker som vårat gäng inte hade osv.

Ska nog inte vara i skolan allt för länge idag. Tänkte mig hem kring 13-14 tiden då min hjärna bör vara lagom mosig från allt pluggande. Sen ikväll är det dags för mitt favvo träningspass på hela veckan: Indoor walking 40 min. Är så skönt att börja veckan med ett jobbigt träningspass. Sätter standarden för veckan och man blir inte lika trött i kroppen när man har klinik sen. Fem tummar upp för det alltså.

Blåste ut ett ljus igår och lyckades ta denna fina bilden på röken som slingrade sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0