Onödigt?

Haha vi var klara kl 10.40. Och då hade vi ändå hunnit sitta och snacka skit ett tag. Kändes kanske lite onödigt att gå till skolan med tanke på det lilla som uträttades. Men men fick ju hänga med kompisarna ett tag iaf. Så det vart att gå hem och lägga sig i soffan och sova en timme eller två efter intagen lunch. Sen spela sims och stöka med middagen innan det var dags att sticka iväg till IKSU.

Nu är jag just hemkommen från träningen och ska snart hoppa in i duschen. Efter det ska jag läsa igenom alla papper en sista gång så jag är redo för tentan imorgon. Roligare än så blir det inte denna måndag.

Imorgon kommer min mamma till stan för jobb och en övernattning. Ska bli mysigt. Saknar henne och pappa mest hela tiden. Tur att det finns telefoner, fejjan och skype så man kan höras när saknaden blir för stor (vilket i vårt fall är nästan varje dag) :P

Typ så här ser jag ut nu (läs varje vaken sekund här hemma):
*Nån av Linus tröjor (mycket skönare med hans stora och mysiga ).
*Långkallingar med för stora knän.
*Bästa mysfilten, inhandlad på Boom.
*Datorn i högsta hugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0