Radiokändis???

Har nyss pratat med producenten för Karlavagnen i P4. Kvällens tema är 'Varför blev du det du blev?'.Dom hade hört talas om min brokiga väg fram till tandhygienistprogrammet och ville prata med mig om det. Så dom kommer troligen att ringa upp mig för ett litet snack om min karriär under kvällen. Spännande :)

Har ju jobbat med lite allt möjligt jag och tror att det är så för många ungdomar idag. Jag har praktiserat på bageri, dagis och sjukgymnastiken i Kalix, jag har jobbat på både charkuterier och ett slakteri

Har alltså hunnit med ganska mycket i mitt endast 23 år långa liv. Fatta hur mycket jag ska ha hunnit med när jag är 65 då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0