Zumba

Ikväll har jag testat mitt första pass på IKSU, Zumba. Vart inte stormförtjust direkt men har lovat mig att ge det tre gånger innan jag ger upp. Tänker att det kan vara roligare när man lärt sig stegen någorlunda.

Jag tycker att det är skönt att varva skolan med träning. Då får man en liten stund för sig själv då man kan tänka på något annat. Spec skönt kan de vara de dagar då man bara sitter och råpluggar i böckerna och helt tömmer hjärnan på energ då får kroppen ta över ett tag och hjärnan vila.

Tyvärr är jag dålig på att ta mig iväg under veckorna om jag inte får någon med mig. Men som en sjukgymnast sa till mig en gång. Bra träning är den som blir av. Och nu när jag testat på det här med pass kanske jag kan få iväg mig själv lite oftare.

Imorgon blir det plugg inför tentan på biblioteket hela dagen. Har nämligen tenta igen redan denna fredagen. På tandhygienistprogrammet gäller devisen Fullt ös medvetslös typ.. Iaf under perioder. ;) Men jag gillar't!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!



mitt namn är Petra öBerg och arbetar som tandhygienist och är med i rekryteringsgruppen som brukar komma ner till Umeå och informera om norrbotten och jobbet som tandhygienist. Sommarjobbade du här uppe i somras? Har du sökt stipendiet som delas ut till alla som har anknytning till norrbotten?



I slutet av januari kommer jag ner till Umeå och jag söker någon som kan agera som kontaktperson. Vi bjuder alla 4:e terminare på middag och informerar som sagt om läget i norrbotten. Har du funderat på att jobba i norrbotten? Och skulle du kunna tänka dig att vara kontaktperson?



Hör av dig!



Mvh Petra

2011-10-05 @ 12:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0